Dismiss Notice
Attention AVForums app / Tapatalk users
Sadly GDPR means that, from 25th, we can no longer offer access to AVForums via the branded app or Tapatalk.
Click here for more information.

configure your Geometry in pixel plus TV´s

Discussion in 'General TV Discussions Forum' started by zmk7-635csi, Oct 21, 2004.

1. zmk7-635csi

zmk7-635csi
    Guest

Products Owned:
    0
    Products Wanted:
    0
    Ratings:
    +0
    THKS! MIGUELO! from spanish forum "www.forodvd.com" :thumbsup:

hi!

look this!

My English is very bad.
    I cannot translate the texts.
    Thanks to MIGUELO, all this work is his.

configure your Geometry in pixel plus TV´s

this is a 32pw9509

all here!
    http://www.forodvd.com/cgi-bin/YaBB...inema&action=display&num=1093677889&start=180

or this!

how modify the memorys of color temperature
    for components

Menú de servicio: Accedemos a él pulsando seguidamente la secuencia.. 062596i (i= información, botón inferior izq.)

1- "Alignments" 2- "Drive"

Bajamos en el menú hasta "Color Temperature" y selecionamos la memoria "normal"
    subimos por el menú hasta "red" "Green" y "blue" (apuntamos los ajustes de fábrica, x si nos perdemos. De esta forma, podremos reponerlo fácilmente- HACED ESTO CON TODOS LOS AJUSTES QUE TOQUÉIS)

Luego no tenemos más que modificar los 3 colores (rojo, verde, azul) para cada memoria hasta que encontremos un ajuste a nuestro gusto. En mi caso, me he fijado en las loewe y ese color tan bonito que tienen con un tubo también philips técnicamente inferior al nuestro.

Sólo bajando los azules y subiendo los verdes y un poco los rojos lo he dejado a mi gusto."

Share This Page

Loading...
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice